Give me a word ..........weekly challenge n°10: Strooigedachten







STROOIGEDACHTEN

Jeannette (hip en kleurigstuurde mij dit mooie woord.
De franse vertaling, die volgens mij, het dichtste in de buurt komt is
"pensées parsemées"
Met een kopje thee, in gedachten verzonken, buiten in de najaarszon zitten te
peinzen, na te denken en te dromen over de meest uiteenlopende dingen.

Ik knipte mooi klinkende woorden uit een frans leesboekje en plakte (strooide) die her en der op een kaart.


My weekly challenge;
....... mooie Franse en Nederlandse woorden 'verzamelen' en op kaarten illustreren met een tekening, stempel, collage............... Heb je een mooi, schattig, grappig, inspirerend, ontroerend lievelingswoord, kun je hieronder een berichtje achterlaten. Wie weet zie je 'je woord' hier binnenkort voorbij komen. Merci!

#

........'collectionner' des jolis mots (néerlandais - français) et personnaliser une carte mot avec un dessin, tampon, collage....... Si tu veux, tu peux me laisser un message avec un mot que t'aimes ou que tu trouves drôle, marrant, rigolo, touchant...... Et peut être tu 'le' verras bientôt passer ici. Merci!

Comments

  1. Goed gevonden Alet.
    Het is een lastig woord, en kan voor iedereen iets anders betekenen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vond het inderdaad een lastige...
      Maar leuk om over na te denken.

      Delete
  2. Wat heb je dat weer leuk, goed en bovendien origineel gedaan!! echt bijzonder!!

    ReplyDelete
  3. Prachtig gedaan Alet! En mooie kleuren ook!
    De Oost-Indische kers fungeerde bij mij ook al als modellen. Mooi zijn ze in verschillende kleuren!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel en de Oost-Indische kers vind ik ook een mooi bloemetje.

      Delete
  4. Deze is wel heel erg mooi!!! Super weergegeven Alet! Mooi woord ook van Jeanette.
    Alet ik heb er ook eentje: aangeschoten ;-) Best een lastige denk ik :-)
    Fijne dag X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad een lastige maar ik ga de uitdaging aan. :-)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts