Verjaardag, foto's, een haspel en de lepeltjesplant













Verjaardag

9 jaar geleden alweer dat onze lieve Lynn werd geboren 
en afgelopen vrijdag vierden we dus haar verjaardag.
Jarig zijn in de maand Augustus heeft zo z'n voor- en nadelen.
Dat je altijd vrij bent met je verjaardag is natuurlijk erg leuk en
met een beetje geluk is het mooi weer.
Wel jammer dat veel vriendjes en vriendinnetjes met vakantie zijn.
Ook het kinderfeestje en het uitdelen op school worden
naar September verschoven.
Het huis werd versierd en de jarige kreeg ontbijt
op bed. Even leek het erop dat het ging regenen 's avonds 
maar uiteindelijk kon de barbecue toch doorgaan.
De hele avond werd er gedanst en twee vriendinnetjes bleven
slapen. Het werd een erg gezellig feest.

Foto's

Ik heb alweer een paar jaar een Canon fototoestel.
Deze maakt mooie foto's. Wel gebruik ik altijd de vol automatische modus.
Dit werkt prima buiten en vooral als het mooi weer is.
Binnen, in huis vind ik het lastig mooi belichte foto's te maken.
In al die tijd heb ik niet eens een keer fatsoenlijk de 
gebruiksaanwijzing  gelezen. Ik doe maar wat zeg maar. Ik maak graag
foto's dus het werd tijd om me hier eens in te verdiepen.
Vanmorgen probeerde ik de creatieve modus en in deze vakantie
wil ik wat meer tijd gaan besteden aan het foto's maken.

Hergebruik en een Haspel

De haspel kregen we van een vriend en staat voorlopig ongeverfd 
in de hal. Zoals meerdere dingen die her en der in huis
staan en die op een opknapbeurt wachten.
De haspel wordt denk ik wit geverfd alhoewel ik
het zo ook eigenlijk wel mooi vind.

Lepeltjesplant

In de hal bij ons staat een lepeltjesplant. 
Ik ben niet zo handig met planten in huis. Dit is één van de 
weinige planten die ik alweer een paar jaar heb en
die het hier best goed doet.
Ook mooi mee genomen dat het een plant is die in de top 10 staat
van luchtzuiverende planten.

Comments

  1. Mooie kleuren allemaal en een mooie leeftijd 9! Wanneer je in de zomervakantie jarig bent, verdien je een extra fijn feest. Daar weten we hier alles van!
    Dat van de gebruiksaanwijzing herken ik volkomen ;-) Je maakt altijd mooie foto's Alet.
    De haspel moet, net zoals veel dingen, een tijdje staan voor je zeker weet wat er mee moet gebeuren. Zo werkt dat...
    Mooi, je lepeltjesplant. Bij mij is zijn het de Sanseveria's (ook luchtzuiverend).

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts