Vakantie - Kunst van het relaxen......


We hebben een week vakantie. Heerlijk. De laatste tijd nogal druk gehad, 
'k ben nogal druk geweest.
Dus nu kunnen we een weekje genieten...... 

Ook al lukt het me nog niet echt om in een 'ontspannen' vakantie-stemming te komen.
'k word nogal onrustig van mezelf. Ik zoek nog even de 'relax-mode'.

De dingen waar ik de laatste tijd niet aan toe kwam, liggen op me te wachten om gedaan te worden.
Ook wil ik veel leuke dingen doen want een hele week vrij daar moeten we toch van profiteren. 

Veel dingen interesseren me, veel dingen vind ik leuk en fijn om te doen.
'k ben bang dat deze week te kort wordt....

Herken je dat, dat je zoveel wil en moet en dat je uiteindelijk tot niets komt. 
Dat is ongeveer de bilan van afgelopen twee dagen.
Heel frustrerend.

Dus vandaag ga ik maar eens een lijstje maken, de week eens organiseren en wat plannen.
In zulk soort 'nood'-situaties kan dat nog wel eens helpen. 
En op papier lijkt het meestal allemaal best mee te vallen.....


Onderstaande foto's nam ik in April tijdens ons bezoek aan de expositie 'Antr'elles' in de Abdij van Saint Amand les Eaux.

Marguerite Duras 

Danièle Tison
Marguérite Duras
Lucie Beirnaert

Comments

  1. Prachtige tentoonstelling!
    Je gevoel ken ik en er wacht zo veel.
    Voor elke dag één belangrijke zaak en maar zien wat er nog bij kan?
    Ik houd van lijstjes, althans van het afstrepen ;-)
    Dan wens ik je een goede week!

    ReplyDelete
  2. Heel herkenbaar Alet! Zo kan ik vaak de dagelijkse huishoudelijke dingen slecht loslaten... mits we echt de deur uitgaan ;-) ! Prachtige foto's heb je gemaakt!
    Fijne week en veel liefs vanuit Nijmegen X

    ReplyDelete
  3. Ik herken dat! super foto's!! Wat een superleuk idee, met dat speelgoed! Ga het ook eens proberen....

    ReplyDelete
  4. Yep, ook hier herkenbaar :-). Zoveel leuks, dat het bijna ook een 'moeten' wordt en het risico bestaat dat je er 'lamgeslagen' door wordt. Inderdaad zelfde tip: begin gewoon met een ding...

    ReplyDelete
  5. Fijne vakantie. Doe het lekker rustig aan. Iets langer wachten met iets afmaken is soms juist fijn!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts