Chocolat en cadeau

Wat word ik blij van;
thuiskomen na een dag werken en fijne post in de postbus vinden.
Vandaag lag deze mooie envelop bij thuiskomst op mij te wachten.
De zender is Ageeth van Ogenzalf. Ik had meegedaan aan haar Give Away en was één van de 5 gelukkige ontvangers. Lucky me!
Even waren we bang dat een ander er met de lekkere chocolade vandoor was gegaan.......
maar nee dus, met een grote omweg hoogstwaarschijnlijk, toch hier terecht gekomen.
In de mooie envelop zat (h)eerlijke chocolade die verpakt zat in linnen stof (met de hand dicht gestikt)en met een mooie gestempelde flamingo.
Oftewel met grote zorg en smaak verpakt.
Ik hou van chocolade, karamel met zeezout en de kleur oranje.
Goed gezien Ageeth. Merci beaucoup!

#

Aujourd'hui, cette belle enveloppe m'attendait en arrivant.
J'adore trouver du courrier (comme celle ci) en rentrant après le travail.
L’expéditeur est Ageeth du blog "Ogenzalf".
J'avais participé au Give Away qu'elle avait organisé et j'étais une des 5 gagnantes. Lucky me!
een stempel, chocolade en een weggever van Ageeth van Ogenzalf
Comme cela fait un moment qu'elle me l'a envoyée on a eu peur que quelqu'un d'autre a eu une envie de chocolat......
mais non, finalement l'enveloppe est bien arrivée à destination (probablement avec un grand détour).
A l'intérieur il y avait du fair trade chocolat emballé avec soin et goût par Ageeth. Trop jolie.
J'aime le chocolat, le caramel au beurre salé et j'adore le couleur orange. Bien Vu Ageeth et un grand Merci! 






Comments

  1. Heel graag gedaan! Het pakje naar Canada was er afgelopen vrijdag al. De Franse douane heeft uiteindelijk de voorkeur gegeven aan chocolade uit Frankrijk ;-)
    Zo fijn; echte post!
    Ik ga de melk, karamel en zeezout ook nog proberen. Nou ja, proberen; opeten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij is op hoor. En het was heerlijk! De hele familie heeft zitten te genieten!

      Delete
  2. Leuk hè Alet en lekker, dat ook natuurlijk! Ik vond het ook een klein feestje door de brievenbus!

    ReplyDelete
  3. Wat fijn thuiskomen! En ik vind het kaartje ook heel leuk, zit geloof ik in een 'ruitjes'fase :-). En bedankt nog voor je lieve complimenten op mijn blog... X

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts